Inloggen

Mijn account

Klantenservice

Contactgegevens

Klantenservice
Heeft u vragen over onze producten, diensten of uw bestelling. Neemt u dan contact op met onze klanten service.

Telefonisch
Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur
Tel:  +31 8870440

Whatsapp
Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00uur
Tel: +31 6 41283974

Email
Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00uur
Doorgaans ontvangt u antwoord binnen 1 werkdag
Email: info@cachetroyal.nl

Bestel & Bezorginformatie

Minimum bestel bedrag
Minimum bestel bedrag bedraagt €50,- excl. btw.
Voor 16:00u besteld op Maandag t/m Vrijdag volgende dag bezorgd tussen 8:00u – 18:00u

Verzendkosten | Producten
Verzendkosten: €6,95 excl. btw. ( €8,41 incl. btw )

Bij besteding vanaf €100,- excl. btw. Gratis verzending
* Zaterdag levering zonder extra kosten.

Verzendkosten | Meubilair [ Kappersstoelen & Wasunits ]
Verzendkosten: €39,95- excl. btw. ( €48,34 incl. btw )
Bij besteding vanaf 250,- excl. btw. *Gratis verzending
*Gratis verzending is alleen van toepassingen binnen Nederland. 
* Verzendkosten voor kaptafels hangt af van de omvang en het gewicht. Wil je van te voren graag weten welke kosten berekend zullen worden voor jou bestelling? Neem dan contact met ons op via info@cachetroyal.nl

Ruilen & retourneren
Ruilen is mogelijk binnen 30 dagen
Ongebruikt, in originele verpakking

Garantie bepaling indienen (Meubilair):
Garantie is alleen op toepassing op onderdelen. Wij kunnen u daarbij doorverwijzen naar de fabrikant of leverancier.

Garantie bepaling indienen (Apparaten):
Apparaten aanleveren d.m.v. verzending of aflevering bij Cachet Royal

Defect:
Fabrikant bepaald of het defect onder garantie valt

Defect valt onder garantie:
Apparaat wordt kosteloos gerepareerd
Meubilair, onderdelen worden toegestuurd

Defect valt niet onder garantie:
Kosten om defect te verhelpen worden in kaart gebracht. U bepaald of u het defect wil laten repareren

Leentoestel:
Indien voorradig kunt u een leentoestel aanvragen

Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan even contact met ons op. We helpen u graag.

Ik heb vragen over een product

U kunt ons telefonisch bereiken via: +31 6 41283974 voor meer informatie. Of vraag een afspraak aan via info@cachetroyal.nl.

Ik heb klachten over mijn bestelling of dienstverlening wat kan ik nu doen?

Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. 

Met klachten of opmerkingen kunt u bij ons terecht via volgende manieren:
TELEFONISCH : +31 71 8870440
MOBIEL  : +31 6 41283974
EMAIL : info@cachetroyal.nl

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org

Ik wil graag een bezoek brengen aan de showroom, kan ik langskomen zonder afspraak?

U bent van harte welkom om onze showroom te bezoeken zonder afspraak. Om zeker te zijn van goed advies willen wij u vragen een afspraak te maken. Dan zorgen wij ervoor dat de juiste specialist aanwezig is om uw vragen te beantwoorden. Ook is het mogelijk om buiten onze gebruikelijke openingstijden een afspraak in te plannen. Bezoek plannen kan telefonisch via +31 6 41283974 of via info@cachetroyal.nl

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd ?

Het verzenden van bestellingen vindt plaats na ontvangst van uw betaling. Besteld u op maandag t/m vrijdag voor 16.00 u, dan wordt uw bestelling de volgende dag geleverd.  Niet voorradige artikelen worden nabesteld. Geschatte verzending  van niet voorradige artikelen worden met u doorgesproken.

Als ik op vrijdag voor 16:00uur bestel wanneer krijg ik mijn pakket dan binnen?

Als u op vrijdag voor 16:00uur besteld, kunt u gebruik maken van onze zaterdag levering zonder extra kosten. U kunt uw pakket verwachten op zaterdag tussen 8:00 en 18:00uur

Als ik op zaterdag bestel wanneer krijg ik mijn pakket dan binnen?

Uw pakket wordt op maandag verwerkt, uw pakket komt op Dinsdag bij u binnen.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Bij producten berekenen wij €6,95 excl. btw. ( €8,41 incl. btw ) verzendkosten. Plaats je een bestelling boven  €100,- excl. btw. dan verzenden wij gratis.

Bij meubilair hanteren wij andere verzendkosten. Bij wasunits en kapperstoelen rekenen wij €39,95- excl. btw. ( €48,34 incl. btw ) verzendkosten. Bij bestellingen vanaf €250,- excl. btw. leveren wij gratis*

*Gratis levering bij meubilair is alleen van toepassing in Nederland.

* Verzendkosten voor grootmeubilair zoals kaptafels.
Vaak zijn kaptafels op maat gemaakt. Wij laten deze leveren of wij leveren deze zelf af i.v.m. montage. Afhankelijk van de omvang en/of gewicht zal de bezorgkosten berekend worden. Dit kan dus per kaptafel variëren.

Wat zijn de verzendkosten voor Kaptafels? Deze vallen niet onder producten en/of meubilair

Verzendkosten voor grootmeubilair zoals kaptafels.
Vaak zijn kaptafels op maat gemaakt. Wij laten deze leveren of wij leveren deze zelf af i.v.m. montage. Afhankelijk van de omvang en/of gewicht zal de bezorgkosten berekend worden. Dit kan dus per kaptafel variëren.

Wat zijn de betaalmogelijkheden wanneer ik een bestelling plaats ?

U kunt het te betalen bedrag voldoen door middel van onmiddellijk betalen via iDEAL, PayPal,. Ook bieden wij de mogelijkheid om te betalen via een vooruitbetaling middels een bankoverschrijving of bij ophalen contante betaling.

Ik heb producten besteld maar wil graag retouneren. Hoe werkt dat?

Ruilen is mogelijk binnen 30 dagen, ongebruikt, in originele verpakking.

Ik kan een product in de shop niet vinden, waarvan ik zeker ben dat jullie dit product hebben. Wat nu?

Het kan zijn dat dit artikel niet voorradig is of niet online staat. U kunt contact contact met ons op nemen om navraag te doen over dit product.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst ?

Ja, u ontvangt een orderbevestiging en afhankelijk van de door u gekozen betaalwijze ontvangt u een betalingsbevestiging.

In mijn orderbevestiging zie ik dat ik een fout gemaakt heb in mijn bestelling, hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. Wij kunnen het product dan toevoegen of verwijderen van uw bestelling. Contact opnemen kan op de volgende manieren: T : +31 71 8870440, M : +31 6 41283974, E: info@cachetroyal.nl

Ik ben een product vergeten te bestellen, hoe kan ik deze bijbestellen ?

Bijbestellen is uiteraard geen probleem, mits er contact met ons is opgenomen. Wij kunnen het product dan toevoegen aan uw bestelling en de verzendkosten op de normale wijze (eenmalig) berekenen. Contact opnemen kan op de volgende manieren: T : +31 71 8870440, M : +31 6 41283974, E: info@cachetroyal.nl

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

Wij streven ernaar om alle bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Wanneer uw bestelling niet binnen een week na ontvangst van uw betaalbevestiging heeft ontvangen en u geen melding heeft ontvangen, neemt u dan contact met ons op. T : +31 71 8870440

Mijn bestelling was niet compleet bij ontvangst. Wat moet ik doen ?

Wanneer u een incomplete bestelling heeft ontvangen en er een artikel ontbreekt, neemt u dan contact met ons op. De situatie wordt dan gelijk uitgezocht en er wordt een nieuw exemplaar naar u toegestuurd. Contact opnemen kan op de volgende manieren: T : +31 71 8870440, M : +31 6 41283974, E: info@cachetroyal.nl

Waarom betaal ik over de sugarbearhair 6% btw?

Op verkoop van de Sugarbears zit een btw-heffing van 6% ipv 21%. Dit omdat het hier voedingssupplementen betreft .

Is montage bij meubilair mogelijk?

Montage is mogelijk op aanvraag via een extern bedrijf. Neem voor meer informatie contact met ons via +31 71 8870440 of mail naar info@cachetroyal.nl

Betaalmogelijkheden

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Rabobank, ING bank, SNS bank, ASN Bank, Regiobank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers, Knab bank of Bunq, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank.

PayPal is de online betaalservice waarmee je in vele webwinkels makkelijk, veilig en snel kunt betalen. Met PayPal kun je met een e-mailadres gemakkelijk en goedkoop betalingen verrichten zonder dat je bank- of betaalgegevens worden gedeeld met de koper of verkoper. Daarnaast biedt PayPal je aankoopbescherming voor alle betalingen. Op deze manier kun je met een gerust hart online betalen. Paypal accepteert betalingen met creditcards en via bankoverschrijving. Je kunt ook zonder PayPal-rekening betalen.Con

Maak een afspraak.

Informatie betreft kennismaken, showroom bezoek of bezoek op locatie.

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 9:00 tot 17:00
Maandag t/m vrijdag na 17:00 op afspraak
Zaterdag en zondag op afspraak

0
X